środa, 30 marca 2016

#87 filiżanki

witam :)
jak Wam minęły święta? ja się najadłam i w ciuchy się nie mieszczę :p ale co tam, damy radę :)
 chciałam Wam pokazac komplecik filiżanek jakie wykonałam kilka tygodni temu dla szwagierki mojej siostry. biało-czerwone, patriotyczne :)






jak widac plecione z papierowej wikliny z różyczkami z krepiny, wykończone sztucznymi listkami :) muszę powiedziec, że i mi się podobają :p 

dla przypomnienia przypominam również o candy (TUTAJ). 
może będzie do zdobycia taka filiżanka.... :p

8 komentarzy:

  1. Cudne są :) Gdyby była do wygrania w candy to byłabym mega przeszczęśliwa gdybym wygrała taką :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne filiżaneczki,również chciałabym taka wygrać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne filizanki i sliczne kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancje te filiżaneczki , oj eleganckie..:)
    Chętnie zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...