pi膮tek, 8 wrze艣nia 2017

no to zaczynamy 馃槈 #89

Siedzia艂am sobie dzisiaj w pracy - uwaga!!! pracuj臋 w sklepie spo偶ywczo-przemys艂owym, jestem kasjerk膮- i ciekawo艣ci wesz艂am na blog. Bardzo mile zaskoczy艂y mnie Wasze komentarze. Na prawd臋, nie spodziewa艂am si臋, jeste艣cie wspania艂e, buziaki dla Was <3
W ka偶dym b膮d藕 razie siedzia艂am sobie i bawi艂am si臋 w telefonie edytorem zdj臋膰. Ka偶da wykonana przeze mnie praca ma swoj膮 fotk臋. A to jest wazonik zrobiony na imieniny kole偶anki, w lipcu. Gazety by艂y ciemne, wazonik tylko polakierowany ale i tak do艣膰 ciemny wyszed艂. No a po zabawie edytorem ... hi hi hi


Przez ten ostatni rok moj膮 mi艂o艣ci膮 ponownie sta艂y si臋 ksi膮偶ki. Du偶o czytam, na serio du偶o. Czy kto艣 z Was r贸wnie偶 kocha ksi膮偶ki???
Obecnie czytam "Dziewczyna na miesi膮c...". Czytali艣cie???


艢wietna ksi膮偶ka. Nie mog臋 si臋 doczeka膰 dalszego ci膮gu 馃榿

A pomijaj膮c ksi膮偶ki lubi臋 te偶 seriale. Ameryka艅skie, polskie seriale i film to nie dla mnie. Aktualnie jest to "Dawno, dawno temu". Postacie z bajek uwiezione w naszym 艣wiecie. 呕yj膮 sobie jako ludzie i nic nie pami臋taj膮. 
Ech gdyby w 偶yciu by艂o tak fajnie ;p


Mi艂ego weekendu 馃槂馃槂馃槂

3 komentarze:

  1. Wazonik 艣wietny :)
    Czyta膰 ksi膮偶ki uwielbiam od ma艂ego , za to seriali nie znosz臋 :(

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajne wyko艅czenie ma ten wazonik:) ciekawa jestem jak w oryginalne wygl膮da艂 kolorek, bo tak si臋 prezentuje bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. w oryginale n\by艂 bardzo ciemny, za ciemny jak dla mnie ....

    OdpowiedzUsu艅

ka偶dy pozostawiony po sobie 艣lad jest mi艂y :)

Kolorowy pled

 Witam po do艣膰 d艂ugiej przerwie. Troszk臋 mnie tu nie by艂o, co jednak nie oznacza, 偶e si臋 obija艂am 馃槉 niestety nat艂ok obowi膮zk贸w i brak czasu...